Eenvoudige verzending

Eenvoudige verzending

Als je succes wilt hebben met verkopen op eBay, moet je verschillende verzendopties en een betrouwbaar afhandelingsproces bieden. Daarom hebben we een aantal opties ontwikkeld om de verzending en levering van je objecten zo eenvoudig mogelijk te houden en tegelijkertijd te zorgen dat je klanten tevreden zijn.

Verzendtarieven voor verkopers

Verwachtingen van klanten veranderen en je verzendtarieven zijn een belangrijke factor die het verschil kunnen maken voor je omzet.

Lees meer over verzendtarieven

Verwerkingstijd en objectlocatie instellen

De verwerkingstijd is de tijd tussen het moment dat je de betaling van de koper ontvangt en het moment dat je expediteur het object ontvangt.

Lees meer over verwerkingstijden

Geschatte leveringstijd aangeven

Aan kopers een geschatte leveringstijd meedelen, is een goede manier om de algehele klantervaring te verbeteren.

Lees meer over geschatte leveringstijden

Objecten verpakken voor verzending

Je moet niet alleen de juiste verzendopties aanbieden en objecten op tijd leveren. Je object veilig verpakken voor verzending maakt ook deel uit van een positieve koperservaring.

Lees meer over veilig verpakken

Trackingnummer uploaden en verzending volgen in mijn eBay

Upload het trackingnummer van verzekerde verzendingen altijd in Mijn eBay. eBay laat aan jou en je kopers rechtstreeks in Mijn eBay zien wat de verzendstatus van verzendingen is of stuurt je door naar de website van het bedrijf.

Om jou en je kopers te beschermen, kunnen kopers hun gekochte objecten volgen terwijl deze onderweg zijn en wordt jij beschermd als verzendingen te laat of helemaal niet bij de ontvangers aankomen.

Retourzendingen beheren

Voor sommige klanten is de manier waarop je retourzendingen verwerkt net zo belangrijk als de manier waarop je een verkoop afhandelt. Dit cruciale onderdeel van je klantenservice kan veel verschil voor je kopers maken en bepalen of ze in de toekomst terugkomen.


Lees meer over het beheren van retourzendingen